Zona Socis

Galeria: EXCURSIÓ FINAL DE TEMPORADA 2015/16 OLOT + MUSEU DALI + CASC ANTIC DE GIRONA

El Diumenge dia 19 de Juny es va realitzar l'excursió de final de temporada 15/16.

Aquesta va comptar amb uns impressionants 89 socis.

La sortida va començar a les 8 del matí on vam sortir de l'estació de autobusos de Vic cap a Figueres, parant a el parc d'Olot a fer un esmorzar que va constar d'uns brioixos de pernil serrat i llonganissa acompanyats de begudes (aigua, coca-cola, cervesa i cava) a continuació es va treure la coca (que estava tremendíssima <3) tant de xocolata com normal acompanyada de xocolata negre i amb llet. I per acabar pels que no haguessin quedat tips... galetes!

A les 10 varem marxar del parc i vam fer camí cap a figueres on es van repartir les entrades pel museu Dalí i Joyes. Vam tenir dues hores per anar voltant pels museus on es van poder observar algunes de les obres més importants de Dalí juntament amb les seves extravagàncies a la hora de decorar el museu.

A les 2 vam arribar al restaurant Sancho Panza, on ens van col·locar en una sala apart amb tots els membres de l'excursió junts en taules de 10.
El menú va constar d'una amanida catalana, sèpia, badella i un gelat de vainilla i xocolata. També es va repertir cava que es va utilitzar per celebrar les vicotries del barça tan en la lliga com en la copa i per cridar a l'aire un: ¡Visca a la Penya Barcelonista Plana de Vic!!. Per acabar es van fer els cafès i vam marxar escopetejats cap a Girona.

A Girona vam tenir 2 hores aproximadament per visitar el casc antic i el plató de la serie Joc de Trons de HBO.

I a les 7 en punt vam marxar cap a Vic.

Totes les galeries

info@pbplanavic.cat

Avís legal

Apartats destacats

Segueix-nos a les xarxes socials

Segueix-nos i comparteix el nostre contingut a través de les xarxes socials.